Dažniausiai užduodami klausimai
Su pastato šildymo, vandentiekio sistema, elektros energija susiję dažniausiai užduodami klausimai
Jei nešyla visi šildymo prietaisai (radiatoriai), vietoje karšto vandens teka šaltas, nešyla rankšluosčių džiovintuvas (gyvatukas)
Galimai tai yra miesto centralizuoto šilumos tiekėjo , šiluminės energijos tiekimo sutrikimas, sustabdymas arba atjungimas. Tai galima išsiaiškinti Vilniaus mieste kreipiantis į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ trumpuoju numeriu 19118 arba el. paštu info@chc.lt, kituose miestuose – į to miesto šilumos tiekėją.
Jei šildymas tiekiamas centralizuoto dujų tiekimo būdu – tai galima išsiaiškinti kreipiantis į AB „ Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) telefono numeriu +370 660 01852 arba užpildant ESO kreipimosi formą čia.
Jei šiluminės energijos tiekimas iš miesto tinklų nėra atjungtas, galimai tai yra pastato vidaus šildymo sistemos sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Vietoje karšto vandens teka šaltas vanduo, nešyla rankšluosčių džiovintuvas (gyvatukas)
Galimai tai yra miesto centralizuoto šilumos tiekėjo , šiluminės energijos tiekimo sutrikimas, sustabdymas arba atjungimas. Tai galima išsiaiškinti Vilniaus mieste kreipiantis į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ trumpuoju numeriu 19118 arba el. paštu info@chc.lt, kituose miestuose – į to miesto šilumos tiekėją.
Jei šildymas tiekiamas centralizuoto dujų tiekimo būdu – tai galima išsiaiškinti kreipiantis į AB „ Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) telefono numeriu +370 660 01852 arba užpildant ESO kreipimosi formą čia.
Taip pat vasaros metu tai gali būti susija su šiluminių trasų hidrauliniais bandymais, pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniais bandymais arba remonto darbais (pasiruošimas šildymo sezonui).
Sužinoti ar Jūsų rajone nėra vykdomi šiluminių trasų hidrauliniai bandymai taip pat galite čia.
Sužinoti ar nėra vykdomi Jūsų pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniai bandymai, remonto darbai galite kreipiantis į pastato administratorių arba daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę).
Jei hidrauliniai bandymai, remonto darbai nėra vykdomi, o šiluminės energijos tiekimas iš miesto tinklų nėra atjungtas, galimai tai yra pastato vidaus šildymo sistemos sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Kas yra hidrauliniai bandymai?
Galimai tai yra miesto centralizuoto šilumos tiekėjo , šiluminės energijos tiekimo sutrikimas, sustabdymas arba atjungimas. Tai galima išsiaiškinti Vilniaus mieste kreipiantis į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ trumpuoju numeriu 19118 arba el. paštu info@chc.lt, kituose miestuose – į to miesto šilumos tiekėją.
Jei šildymas tiekiamas centralizuoto dujų tiekimo būdu – tai galima išsiaiškinti kreipiantis į AB „ Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) telefono numeriu +370 660 01852 arba užpildant ESO kreipimosi formą čia.
Taip pat vasaros metu tai gali būti susija su šiluminių trasų hidrauliniais bandymais, pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniais bandymais arba remonto darbais (pasiruošimas šildymo sezonui).
Sužinoti ar Jūsų rajone nėra vykdomi šiluminių trasų hidrauliniai bandymai taip pat galite čia.
Sužinoti ar nėra vykdomi Jūsų pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniai bandymai, remonto darbai galite kreipiantis į pastato administratorių arba daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę).
Jei hidrauliniai bandymai, remonto darbai nėra vykdomi, o šiluminės energijos tiekimas iš miesto tinklų nėra atjungtas, galimai tai yra pastato vidaus šildymo sistemos sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Kodėl yra lakinai atjungiamas karštas, šaltas vanduo arba šildymas?
Galimai tai yra miesto centralizuoto šilumos tiekėjo , šiluminės energijos tiekimo sutrikimas, sustabdymas arba atjungimas. Tai galima išsiaiškinti Vilniaus mieste kreipiantis į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ trumpuoju numeriu 19118 arba el. paštu info@chc.lt, kituose miestuose – į to miesto šilumos tiekėją.
Jei šildymas tiekiamas centralizuoto dujų tiekimo būdu – tai galima išsiaiškinti kreipiantis į AB „ Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) telefono numeriu +370 660 01852 arba užpildant ESO kreipimosi formą čia.
Taip pat vasaros metu tai gali būti susija su šiluminių trasų hidrauliniais bandymais, pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniais bandymais arba remonto darbais (pasiruošimas šildymo sezonui).
Sužinoti ar Jūsų rajone nėra vykdomi šiluminių trasų hidrauliniai bandymai taip pat galite čia.
Sužinoti ar nėra vykdomi Jūsų pastato vidaus šildymo sistemos hidrauliniai bandymai, remonto darbai galite kreipiantis į pastato administratorių arba daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę).
Jei hidrauliniai bandymai, remonto darbai nėra vykdomi, o šiluminės energijos tiekimas iš miesto tinklų nėra atjungtas, galimai tai yra pastato vidaus šildymo sistemos sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Nėra iš vis (neteka) nei šalto nei karšto vandens
Galimai tai yra miesto vandens tiekėjo, vandentiekio tiekimo sutrikimas arba sustabdymas, tai galima išsiaiškinti Vilniaus mieste kreipiantis į UAB „Vilniaus vandenys“ trumpuoju numeriu 19118 arba el. paštu info@vv.lt, kituose miestuose – į to miesto vandens tiekėją.
Jei tai nėra miesto vandens tiekėjo, vandens tiekimo sutrikimas, sustabdymas ir nėra vykdomi pastato vidaus vandentiekio remonto darbai, galimai tai yra pastato vidaus tinklo sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Nėra iš vis (neteka) tik šalto arba tik karšto vandens
Jei nėra vykdomi pastato vidaus vandentiekio remonto darbai, galimai tai yra pastato vidaus tinklo sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite paklausti arba pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Nėra elektros energijos visame pastate
Galimai tai yra miesto elektros energijos tiekėjo, elektros energijos tiekimo sutrikimas arba gedimas, tai galima išsiaiškinti kreipiantis į AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) telefono numeriu +370 660 01852 arba užpildant ESO kreipimosi formą čia.
Jei tai nėra miesto elektros tiekėjo sutrikimas, sustabdymas, gedimas ir nėra vykdomi pastato vidaus elektros remonto darbai, galimai tai yra pastato vidaus elektros tinklo sutrikimas arba gedimas. Apie tai tai galite paklausti arba pranešti kreipiantis į pastato administratorių, daugiabučio namo savininkų bendrijos Pirmininką – (ę) arba šidymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją.
Nėra elektros energijos tik mano bute, pas kaimynus yra
Panašu, kad yra gedimas Jūsų buto elektros vidiniame tinkle arba dažniausiai buto elektros įvade – elektros skydynėje, automatinio jungiklio defektas (išjungtas į apačią).
Dažniausiai už šio defekto pašalinimą yra atsakingas pats buto savininkas.