2025-03-10
Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Vamzdynų izoliacijos svarba“.
Sektorius: šilumos energetikos, vandens tiekimo sektorius.
Kartu su „Isover“ – „Saint-Gobain“.
2024-10-24
Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Vamzdynų svarba tiek pastato viduje, tiek lauke“.
Sektorius: šilumos energetikos, vandens tiekimo sektorius.
Kartu su „Uponor“ – „GF Building Flow Solutions“ .
2024-09-12
Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Šiluminių punktų, šildymo sistemų automatikos, Ouman A203 valdiklio pristatymas. Praktinis montavimo užsiėmimas, įrodantis montavimo ir aptarnavimo paprastumą“.
Sektorius: šilumos energetikos sektorius.
Kartu su „Absoliuta“ – šildymo įrangos tiekėju.
Šilumokaičiai, automatika, siurbliai, kita šilumos punktų įranga, specializuotas cheminis ploviklis šilumokaičių ir šildymo sistemų plovimui.
2024-04-08
Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Apskaitos prietaisų teisinis reglamentavimas, gedimų problematika, sprendimai“.
Sektorius: elektros, šilumos, dujų, naftos energetikos sektorius.
Kartu su „Sistemų servisas“ – apskaitos prietaisų aptarnavimo tiekėju ir Lietuvos metrologijos inspekcija.
2024-03-07
Kvalifikacijos tobulinimo seminaras „Šilumos punktų aptarnavimo ir gedimų problematika, sprendimai“.
Sektorius: šilumos energetikos sektorius.
Kartu su „Absoliuta“ – šildymo įrangos tiekėju.
Šilumokaičiai, automatika, siurbliai, kita šilumos punktų įranga, specializuotas cheminis ploviklis šilumokaičių ir šildymo sistemų plovimui.
Įmonių grupės veiklos įgyvendinimo koncepcija yra paremta etiškos darbdavystės, partnerystės bei gero kliento aptarnavimo užtikrinimo principų pripažinimu.
Darbų technologijos, paslaugos, procesai parengti bei vykdomi pagal atestuotų ir patyrusių darbuotojų, ekspertų, montuotojų, instruktorių, medžiagų gamintojų bei tiekėjų rekomendacijas.
Darbai atliekami ir paslaugos teikiamos naudojant moderniausią įrangą bei darbo apsaugos, higienos ir kitas priemones.
Siekiame efektyviau bendrauti su klientais ir partneriais bei sutrumpinti prašymų vykdymo ir problemų sprendimo terminus bei suteikti visą reikalingą informaciją.
Nuolat geriname aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybę.
Į standartines užklausas atsakymus, sprendimus pateikiame per 1-3 darbo dienas, į nestandartines ne ankščiau nei per 20 darbo dienų.
Energetika, inžineriniai sprendimai
Techninės priežiūros centras
Mokymų, atestavimo, kompetencijų tobulinimo, konsultacijų ir inovacijų centras
Klientų aptarnavimo centras (KAC)
Atestavimo įstaigos UAB „Kita kompetencija“ atestacijos pažymėjimai galioja visoje Lietuvoje ir Europos sąjungoje.
Atestacija yra vykdoma valstybiniu lygiu.
Įmonių grupės veiklos įgyvendinimo procesai yra vykdomi vadovaujantis internacionalinio darbo principais.
Įmonių grupės mokymų centre yra testuojami, išbandomi įvairūs inžineriniai įrenginiai, montavimo medžiagos, montavimo technologijos bei yra suteikiama galimybė praktiškai išbandyti, išmokti montuoti ir sužinoti daugiau apie įvairius techninius produktus, įrankius, priemones.
Jūsų patogumui už paslaugas galite atsiskaityti bankiniu pavedimu į įmonių grupės sąskaitą SEB banke.
Parengiame pirkimo sąskaitą su reikalingais duomenimis apmokėjimui.