Kita kompetencija
Skundų ir prašymų nagrinėjimo tvarka
Skundų ir prašymų nagrinėjimo tvarka nustato UAB „Kita kompetencija“ veiksmus, gavus skundą ar prašymą.
Skundų ir prašymų nagrinėjimo tvarka viešai skelbiama UAB „Kita kompetencija“ interneto svetainėje www.kitakompetencija.eu.
Už skundų ar prašymų nagrinėjimo organizavimą UAB „Kita kompetencija“ atsakingas įmonės Generalinis direktorius.
Skundus ar prašymus galima pateikti asmeniškai UAB „Kita kompetencija“ Generaliniam direktoriui arba, jei tai susiję su energetikos darbuotojų atestavimu, per Energetikos darbuotojų atestavimo informacinę sistemą (toliau – EDAIS). Skundai, gauti per EDAIS, nagrinėjami šioje sistemoje.
Skundus ar prašymus nagrinėja UAB „Kita kompetencija“ Generalinio direktoriaus paskirtas asmuo, nesusijęs su skundą ar prašymą padavusiu asmeniu, taip užtikrinant nešališką skundo ar prašymo nagrinėjimą.
Gavusi skundą ar prašymą UAB „Kita kompetencija“ užtikrina visos reikalingos informacijos surinkimą skundo ar prašymo išnagrinėjimui. Skundą ar prašymą pateikusio asmens duomenys yra laikomi konfidencialiais, išskyrus, kai asmuo, pateikęs skundą ar prašymą, raštiškai sutinka, kad šie duomenys, esant būtinybei, būtų atskleisti skundo ar prašymo nagrinėjimo tikslais.
Visi skundai ar prašymai nagrinėjami laikantis terminų: skundą ar prašymą padavęs asmuo per 2 darbo dienas informuojamas apie skundo ar prašymo gavimą, nurodant veiksmus, kurių bus imtasi nagrinėjant skundą ar prašymą. Visi skundai ar prašymai turi būti išnagrinėti per 20 darbo dienų nuo skundo ar prašymo gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai esant būtinybei, terminas gali būti prailginamas, siekiant užtikrinti visapusišką skundo ar prašymo išnagrinėjimą. Skundą ar prašymą pateikęs asmuo per 2 darbo dienas informuojamas apie išnagrinėtą skundą ar prašymą ir priimtą sprendimą.